"Ciekły papier" w postaci pióra, płynu w opakowaniu z pędzelkiem, lub w postaci tzw. paska.
Jest używany w celu ukrycia błędów piśmienniczych na papierze.
Wynalazła go - a jakże - kobieta, amerykańska sekretarka Bette Nesmith Graham. Tak naprawdę ani jej było w głowie cokolwiek wynajdywać, chciała zostać artystką, ale życie zmusiło ją do podjęcia pracy w biurze.
Po rozwodzie została z małym dzieckiem i musiała sama zacząć zarabiać. Zatrudniła się więc jako sekretarka w Texas Bank & Trust. Pisanie na maszynie do pisania nie było chyba jej ulubionym zajęciem, bo wciąż popełniała "literówki" i musiała na nowo przepisywać dokumenty.
I wtedy właśnie pomyślała sobie, że skoro malarze zamalowują swoje pomyłki na obrazach, to dlaczego ona nie może tego zrobić podobnie na papierze?
Wymieszała zwykłą farbę z zagęszczaczem, i w ten sposób, w roku 1951 stworzyła pierwszy biurowy korektor.
W trakcie kolejnych pięciu lat jej "cudowny płyn" powoli zdobywał sobie popularność wśród jej współpracowniczek.
Od roku 1956 (używając do produkcji domowego miksera), zaczęła przynosić do firmy małe buteleczki z napisem "Mistake Out", i wkrótce zaczęła zaopatrywać w korektor pracownice biurowe w całym budynku.
Swoim wynalazkiem starała się zainteresować firmę IBM, jednak bez powodzenia.
Postanowiła sama zająć się dystrybucją, ale początkowo sprzedaż korektora nie przynosiła oczekiwanych zysków. Odpowiednia reklama zrobiła jednak swoje - od 1960 roku jej działalność zaczęła przynosić dochody, pierwszy poważny sukces odniosła w roku 1967 - wówczas sprzedaż korektora przyniosła obrót rzędu miliona dolarów.
Rok później jej firma zatrudniała 19 pracowników i miała automatyczną linię produkcyjną - w tym roku Bette Nesmith Graham sprzedała milion buteleczek.
Po sprzedaży wynalazku konsorcjum Gilette w roku 1979, jej zyski wyniosły 47,5 miliona dolarów. Do roku 2000 do tej sumy dochodziła jeszcze prowizja od każdej sprzedanej buteleczki.
Dzisiaj, w dobie wydruków komputerowych, korektor nie jest już tak popularny jak kiedyś, nadaj jednak znajduje zastosowanie w biurach i szkole.